sabato 15 dicembre 2018

Ce mi-aş dori să fiu acum? [de Angelina Nădejde]

Visualizza immagine di origine

Ce mi-aş dori să fiu acum?
Aş vrea să fiu eu Moş Crăciun;
Să vă pun daruri azi sub brad,
Să fiu colindul vostru drag
Iubirea mea cu voi s-o împart!

Ce mi-aş dori să dăruiesc?
Puţin din anii ce-i doresc 
Bolnavi ce după ei tânjesc!
Să şterg tristeţi ce întâlnesc
Şi să le dărui alte vieţi;

Să împart părinţi celor orfani
Şi bucurii la cei sărmani.
Ce-aş mai dori acum să fac?
Să fiu al nopţilor blând mag,
Să vă aşez speranţe-n prag.
În dragoste să vă îmbrac!
Să cern Lumină peste voi
De sărbători!
_______🌲
Angelina Nădejde
Share:

0 Comentarii:

Posta un commento

Nepsis Italia

Episcopia Ortodoxă Română a Italiei

Articolele cele mai citite

Vizualizări totale

Modul de contact

Nome

Email *

Messaggio *